Powered By Blogger

18 Kasım 2011 Cuma

KEŞAN-SELANİK TURU İKİNCİ GÜN

6 Kasım  günü uyandığımızda hava çok güzeldi ,bu bize moral verdi ,sabah kahvaltısı için bir şeyler alamak için süper markete giden Atakan eli boş döndü çünkü pazar günleri Yunanistan'da hemen hemen her yer kapalıymış yiyecek bir şeyler bulmak çok zor ,önceden tedbir almak gerekiyor

Tan yeri ağrıyor ,bu gün hava çok güzel

Deniz görüntüsü insanın içini açıyor ve huzur veriyor

Hüseyin Şahin çadırın kapısından bize günaydın diyor,neşesi yerinde

Yolumuzun üzerinde Rumların ve Türklerin birlikte oturduğu bir köye uğradık burda bize resimde görülen kişiler yardımcı oldular ve sağ baştaki kişinin evinden su ikmali yaptık .Yunanistanda bir şişe su 1 euro
 Kavalaya kadar nerdeyse heryerde Türk köyleri var .Soldan 2 nci kişi Türk ve arabada onun bizi  görünce durdu ve hemen sohbete başladık ,diğerleri yunanlı ama onlarda Türkçe biliyorlardı

Köyün çıkışında suya rastlayınca burda mola vermeğe kara verdik ve Hüseyin şahin bize çorba hazırlarken Atakanda makarna yaptı.Daha akşama çok var pedal basmak için enerji gerek .

Hüseyin 'in hazırladığı çorbayı içiyorum .Hüseyin Şahinin dağcılıktan alışkanlığı çorba olmazsa olmazlarından.

Atakan makarnayı hazırlıyor

Çorbamız

Yemekten sonra köyü terk ediyoruz

Yola devam

Nihayet Gümülcene'deyiz

Bu arkadaşımız Gümülcene 'de yaşıyan bir Türk kendisinden rica ettik bizim resmimizi çekti ve sohbet ettik .Bize "burada  bizleri terk ederken bize sordumuzmu" dedi.içinde bir burukluk vardı.

Artık güneş batıyor kendimize kamp kuracagımız bir yer bulmamız lazım

Çok güzel bir yerde yolun hemen hemen üzerinde ama etrafı tamamen kapalı ,suyu bulunan bir park yerinde kamp kurduk .Akşam yemeğimizi gene Hüseyin şahinin hazırladığı bir menüyü çok güzel bir sohbet ortamında keyifle yiyoruz.