Powered By Blogger

16 Kasım 2011 Çarşamba

KEŞAN-SELANİK TURU BİRİNCİ GÜN

Üç kişi ;ben ,Hüseyin Şahin ve Atakan Oran bu kurban bayramında Keşan'dan Selanik'e gitmek üzere bir tur yapmak için konuştuk ve Atakan gideceğimiz rotayı,konaklayacağımız yerleri planlayarak bize hareket zamanımızı bildirdi.5 kasım günü sabah saat 06:30 da Atakan  beni Fenerbahçe'de evin önünden alarak onun arabası ile Keşan'a hareket ettik .Keşan Otobüs garına geldiğimizde Hüseyin Şahin'in bizi bekliyordu.Burda bisikletlerimizi arabadan indirip yeniden monte ettikten sonra hiç zaman geçirmeden saat 11:00 sularında  İpsala sınır kapısı istikametinde hareket ettik
                                  Bisikletleri arka koltuğu yatırıp arabanın içinde arka tarafa yerleştirdik.
                                          İstanbul-Keşan Yolu
 Hüseyin'le buluşup arabamızı keşan hali önünde (bisikletlerimizi topladıktan sonra)  müsait bir yere park ediyoruz
                                          İpsala sınır kapısına yaklaşıyoruz

Bayram dolayısıyla bir çok kişi kendi özel arabası ile Yunanistan'a geçiyorlar
Hüseyin pasaportunu kontrol ettiyor

Atakan ve Hüseyin free shoptan alış veriş yaparken bende bisikletleri bekliyorum
Türkiyeyi terk ediyoruz

Yunan tarafına geldik
Yunanistan'da pasport kontrolundan geçtikten sonra

Dede Ağaçta gün batımı
                                 Dede Ağaçta kıyıda durup bir kaç Fotoğraf çektiriyoruz

Dede Ağaçın içinden geçiyoruz
 Dede ağaçta uğradığımız kamping görevlisi bayan adam başı 9 euro istediğinden ordan ayrılıp az ilerde çadır kurmaya müsait bir yerde kampımızı kuruduk.Hemen arkamızda bir süper market vardı akşam ihtiyaçlarımızı ordan aldık .Hüseyin bize çok güzel çorba, makarna ve ton balığında bir menü hazırladı .
Akşam yemeğini afiyetle yiyip hemen istirahate çekilidim.