Powered By Blogger

9 Ağustos 2011 Salı

DOĞU KARADENİZ TURU-2 (KARA GÖL-ARTVİN)

29 TEMMUZ 2011-08-09


Sabah erken kalkıp bisikletimi Termik santaral tesislerinde bırakarak bir dolmuşla  Hopa çarşısına gidip, kahvaltı yaptıktan sonra doğru Borçka dolmuşlarının kalktığı yere gittim ve   Henüz hiç bir dolmuş gelmemişti .Otostop yapmağa karar vererek hemen önümden geçmekte olan bir  arabaya el kaldırdım oda beni aldı .Şöför Borçka’ya pazara gidiyormuş 1860 metr yüksekliğindeki Can kurtaran gediğini aşarak 40 km sonra Borçka’ya  va rd ı k. Şöför Beni Borçka’da bıraktı .Orda kara göle gitmek için  Turla gelenleri Kara Göle götüren Minibüs kooparatifinin başkanı şeref beyle tanıştım sağ olsun beni Misafir etti ve Bamtur'un misafiri olarak ta r i h i   Borçka  köprüsünü  geçerek  Kara Göle gittik  ve döndük .Yol epeyce bozuktu.Daha sonra yine Borçka’dan  otostopla  Çoruh vadisini geçip Artvin’e vardım.Beni götüren arkadaşlar Artvinin girişinde aşağıda köprü başında bıraktılar Bir şehir içi minibüse binerek virajlı bir yolu tırmanarak şehrin en yüksek tepesine çıktım ve ordan aşağıya yürüyerek  fotoğraf çekerek ve  gezerek şehir merkezine indim .Öğle yemeği olarak Çavuşoğlu döner  evinde çok lezetli kuzu döner ,pilav üstü fasulye ve sütlaç yedim .daha sonra ordan ayrılarak aşağıya doğru  inmeye ve fotoğraf  çekmeye  devam ettim .Oto gar’ bölgesine geldiğimde Hopa’ya hareket etmek üzere olan bir minibüse binerek Hopa!ya döndüm .Akşamleyin  Hopa’da tanıştığım Beko bayi Fahrettin kardeşimin Aspirin pide ve aş evinde  bana muhakak yememi tavsiya ettigi  aspirin pideyi  yedim. Daha sonra termik santral tesislerine dönerek istirahata çekildim.


                                                  KAHVALTI YAPIYORUM 
 

                                                                                         CANKURTARAN GEÇİDİ
                                                                                 BORÇKA YOLU ÜZERİNDE BİR KÖPRÜ

                                                                                                       
MİNİBÜSÇÜLER DERNEĞİ BAŞKANI ŞEREF BEY

TARİHİ BORÇKA KÖPRÜSÜ

                                                                                               KARA GÖL YOLU
                                                                                   KARA GÖL YOLU ÜZERİNDE BİR ŞELALE
                                                                                            KARA GÖL YOLU                                                                                              
                                            KARA GÖLE GİTMEDEN ÖNCE MİNİBÜSLERDEN İNİP BİR PATİKADAN KARA GÖLE GİDİLİYOR

                                                                               KARA GÖLDEN GÖRÜNTÜLER












                                                                         BORÇKADA  YAPILAN BARAJ ÇALIŞMALARI

ARTVİN ŞEHİTLİGİ

                                              
                                           ARTVİN'DEN GÖRÜNTÜLER
















                                                                ASPİRİN PİDE

                                                                      





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder